Americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) uvedl, že nezná přesný počet automobilů vybavených nafukovači Takata. Upozornil, že mnohá auta mají více než jeden nafukovač vyrobený touto firmou.
Podle dohody uzavřené v loňském roce má Takata na prokázání bezpečnosti doposud nesvolaných nafukovačů čas do roku 2019. Takata se dnes k této záležitosti odmítla vyjádřit, uvedla agentura Reuters.
Po celém světě již bylo svoláno kolem 50 milionů nafukovačů Takata, které jsou spojovány s minimálně 11 úmrtími při automobilových nehodách. Analytici odhadují, že náklady firmy Takata na dosavadní opatření by mohly překročit 3,5 miliardy dolarů (84 miliard Kč), pokud vyšetřování ukáže, že zodpovědnost za závady nese pouze tento podnik.
Koncem loňského listopadu američtí regulátoři japonské firmě vyměřili pokutu 70 milionů dolarů (1,7 miliardy Kč) za pochybení, kterých se v souvislosti se svoláváním nafukovačů airbagů dopustila.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
