Tramvajová trať z Liberce do Jablonce je nejdelší meziměstskou tratí v Česku, denně přepraví zhruba 11.000 cestujících. Modernizuje se od roku 2008. Za přispění fondů EU se v posledních letech do tratě investovalo téměř 700 milionů korun. Vrácení dotací se týkalo dvou úseků Fügnerova - Mlýnská - Klicperova a navazujícího úseku Klicperova - U Lomu v Liberci, které byly modernizovány v letech 2008 až 2010. Projekt byl spolufinancován z regionálního operačního programu Severovýchod.
Rada dotačního programu dopravnímu podniku vytknula, že porušil rozpočtovou kázeň, když zakázku rozdělil na dvě a žádala vrátit dotaci dohromady zhruba 190 milionů korun. Podle provozně-technického ředitele Ludvíka Lavičky ale nebylo možné obě zakázky spojit. Stavbu podle něj zkomplikovaly nejasnosti kolem vedení tratě areálem bývalé Textilany. Trasování se několikrát měnilo. Stavbu proto ani nebylo možné realizovat v jednom roce. Ministerstvo financí teď rozhodnutí ROP zrušilo a řízení zastavilo. \"Potvrdilo, že dopravní podnik nepochybil,\" dodal předseda představenstva DPMLJ Pavel Šulc.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
