Volkswagen loni přiznal, že do zhruba 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku. Zmíněných 6,7 miliardy eur na vypořádání nákladů na úpravu problémových aut si největší evropská automobilka dala stranou v loňském třetím čtvrtletí. Zdroje Reuters ale již dříve tento týden uvedly, že automobilka tuto rezervu zvýší.
Agentura DPA dnes rovněž s odvoláním na nejmenované zdroje napsala, že částka, kterou si automobilka v účetní bilanci za loňský rok na náklady spojené s emisní aférou vyčlenila, činí 16,4 miliardy eur. Rezerva se tudíž zvýšila o skoro deset miliard eur. Volkswagen tak má podle DPA namířeno k největší ztrátě v historii koncernu.
Americká justice ve čtvrtek oznámila, že Volkswagen se dohodl s americkými úřady na základních principech řešení emisního skandálu ve Spojených státech. Řešení by mělo zahrnovat nabídku zpětného odkupu aut umožňujících falšování emisních testů i \"značné\" odškodné pro jejich majitele.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
