Náklady související s emisním skandálem loni Volkswagen připravily o zhruba 16,2 miliardy eur. Firma uvedla, že hodlá za loňský rok vyplatit dividendu 0,11 eura na kmenovou akcii. Za rok 2014 přitom akcionáři obdrželi 4,80 eura na akcii.
Odbyt automobilů z koncernu Volkswagen, do kterého patří rovněž česká Škoda Auto, loni klesl o dvě procenta na zhruba deset milionů vozů. Celkové tržby společnosti nicméně stouply o více než pět procent na 213,3 miliardy eur.
V letošním roce očekává automobilka pokles tržeb. Věří však, že se jí podaří vrátit k zisku. Odbyt by měl zůstat zhruba na loňské úrovni, napsala agentura DPA.
Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) loni v září Volkswagen obvinila, že do vozů s naftovým motorem instaloval software umožňující při testování skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku. Volkswagen pak přiznal, že software instaloval po celém světě do zhruba 11 milionů naftových aut, včetně asi 1,2 milionu vozů Škoda Auto.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
