\"Příliv cestujících ovlivnila jak nabídka nových linek, tak i navyšování kapacit u stávajících dopravců,\" uvedla Janoušková. Po úspěšném začátku sezóny letiště očekává, že počet přepravených cestujících za celý letošní rok by mohl vzrůst sedmiprocentním tempem. Loni letiště odbavilo 12 milionů cestujících, což meziročně představuje téměř osmiprocentní nárůst.
Nejvíce cestujících v prvním čtvrtletí cestovalo na linkách z Velké Británie, Německa a Itálie. Mezi nejčastější destinace patřily moskevské letiště Šeremetěvo, pařížské De Gaulle a amsterdamské letiště.
Denně pražské letiště odbavilo více než 27.000 vzletů a přistání letadel, což je jedenáctiprocentní meziroční růst. Ještě větší nárůst než u osobní přepravy zaznamenalo letiště u přepravy nákladní, u takzvaných cargo linek. Objem těchto přeprav vzrostl o 34,6 procenta na 15 tun zboží. Celkem společnost v tomto segmentu očekává za celý rok čtvrtinové zvýšení. Důvodem je nárůst přepravních kapacit u společností UPS a Qatar Cargo, ale i u jiných dopravců, doplnila mluvčí.
Jediným akcionářem Letiště Praha je Český Aeroholding.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
