FCA podle dohody vybaví technologií autonomního řízení sto svých minivanů Chrysler Pacifica, které uvedla na trh v únoru. Tyto upravené vozy již ale do obchodů nepůjdou.
Americký regulační úřad NHTSA v únoru informoval Google, že systém, který její auta řídí, by podle federálního zákona bylo možné považovat za řidiče. Byl to důležitý posun k tomu, aby Google získal povolení k provozu takových plně automatizovaných aut v běžné silniční dopravě.
Vývoji samořízených aut a příslušných technologií se věnují i další firmy, například výrobce elektromobilů Tesla Motors. Firmy vyvíjející tato auta si ale často stěžují na bezpečnostní regule, které jim brání tato auta účinně testovat.
NFTSA v současnosti pracuje na nových směrnicích pro oblast autonomních vozů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
