Nafukovače Takata jsou spojovány s minimálně 11 úmrtími a s více než stovkou zranění při automobilových nehodách po celém světě. Americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) již v polovině dubna oznámil, že v USA je stále zhruba 85 milionů nafukovačů airbagů Takata, které bude potřeba vyměnit, pokud se firmě nepodaří prokázat jejich bezpečnost.
Úřad rovněž uvedl, že nezná přesný počet automobilů vybavených nafukovači Takata. Upozornil, že mnohá auta mají více než jeden nafukovač vyrobený touto firmou.
Dříve ohlášené svolávání téměř 29 milionů nafukovačů zahrnuje zhruba 24 milionů vozů, automobilkám se však zatím podařilo provést opravu pouze u 28 procent z nich. Výrobci totiž mají problémy s dodávkami potřebného množství náhradních nafukovačů. Automobilky se navíc potýkají s potížemi při hledání majitelů vozů a při jejich přesvědčování k výměně, napsala agentura AP.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
