Doporučení schválit loňskou činnost vedení je založeno na dosavadních výsledcích vyšetřování emisní aféry americkou právnickou společností Jones Day. Podle nich nedošlo ze strany členů představenstva k žádnému významnému a jednoznačnému porušení povinností. Vyšetřování nicméně stále pokračuje.
Doporučení podle Volkswagenu odráží důvěru dozorčí rady ve schopnost představenstva zvládnout emisní skandál a dovést koncern a jeho značky k úspěšné budoucnosti.
Volkswagen loni přiznal, že do vozů s naftovými motory instaloval software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku. Po celém světě se tato aféra týká zhruba 11 milionů naftových aut, včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.
Volkswagen v loňském roce kvůli nákladům spojeným s emisním skandálem prodělal 1,6 miliardy eur (přes 43 miliard Kč), což představuje nejvyšší celoroční ztrátu v jeho historii. Skandál loni automobilku připravil o více než 16 miliard eur. Předpokládá se navíc, že náklady spojené s emisní aférou se budou dál zvyšovat, napsala agentura AP.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
