Hospodářský výsledek skupiny AXA v ČR a SR vzrostl o 60 procent díky pokračující digitalizaci služeb a rostoucímu počtu zákazníků, uvedl finanční ředitel skupiny Sébastien Guidoni. \"Investice z minulých let, především do neživotního pojištění, jsme transformovali v zisk. Nejen že jsme v neživotním pojištění zaznamenali meziroční nárůst předepsaného pojistného o 12 procent, ale navíc se nám podařilo poprvé od založení neživotní pojišťovny dosáhnout zisku,\" dodal.
Skupina AXA je celosvětovým lídrem v oblasti finančního zabezpečení. Celosvětově má 103 milionů klientů v 59 zemích, 160.000 zaměstnanců a její celkové tržby za rok 2014 dosáhly 5,1 miliardy eur.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
