\"Nejčastěji inspektoři zjišťovali, že spotřebitelé neměli k dispozici řádné informace o ceně nabízeného sortimentu, byli šizeni na množství nápojů a nákupy či konzumace jim byly nesprávně účtovány,\" uvedl ústřední ředitel ČOI Mojmír Bezecný.
Nejvíc nedostatků zjistila inspekce v Jihomoravském a Zlínském kraji. Nejčastějším porušením předpisů bylo neseznámení zákazníka s cenou nabízených nápojů, což se týkalo 908 případů. Zásady poctivosti prodeje nedodrželi prodávající v 722 případech. Inspekce také zakázala prodej 3226 výrobků v celkové hodnotě 140.473 Kč, které nesplňovaly podmínky pro uvedení na trh.
Kontroly neprokázaly nabídku, prodej či skladování alkoholických nápojů, které by neodpovídaly požadavkům zákona o spotřebních daních a zákona o povinném značení lihu. \"Dobrá zpráva pro konzumenty alkoholu je, že při téměř pěti tisících kontrolách nezjistili inspektoři prodej neznačených alkoholických nápojů,\" dodal Bezecný.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
