Největší evropská automobilka nyní připravuje novou strategii pro osobní automobily, která by měla po překonání dopadů skandálu s emisemi posílit jeho ziskovost.
\"Chceme vyvést Volkswagen z nejobtížnější situace, jakou kdy zažil,\" řekl Müller.
Volkswagen loni v září přiznal, že do vozů s naftovým motorem instaloval software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku. Aféra se po celém světě týká asi 11 milionů naftových aut, včetně asi 1,2 milionu vozů Škoda Auto.
Volkswagen loni kvůli nákladům spojeným s aférou prodělal 1,6 miliardy eur (43,2 miliardy Kč), což byla nejvyšší celoroční ztráta v jeho historii.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
