Automobilka Suzuki Motor v květnu přiznala, že v Japonsku od roku 2010 používala metody testování spotřeby, které nebyly v souladu s předpisy. Popřela však, že by se tímto způsobem snažila údaje o spotřebě uměle vylepšit. Upozornila, že čísla, která na základě nesprávných testů poskytovala, se příliš nelišila od správných údajů.
\"Znovu se omlouvám za potíže, které jsme způsobili,\" uvedl Osamu Suzuki na dnešní tiskové konferenci. Automobilka rovněž oznámila, že v důsledku skandálu plánuje snižování mezd vedoucích pracovníků.
Suzuki je čtvrtým největším výrobcem aut v Japonsku. Podobný skandál otřásl také menším domácím rivalem Mitsubishi Motors, který používání metod odporujících japonským předpisům přiznal již v dubnu. V květnu kvůli skandál odstoupil z funkce prezident a provozní ředitel Mitsubishi Tecuró Aikawa.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
