\"Tiger Express má již na trhu vlastní zavedenou klientelu zejména v Polsku,\" uvedl Koehler. Společnost, kterou založil mluvčí Student Agency Aleš Ondrůj, nyní provozuje 18 minibusů a denně vypraví na 40 spojů.
Soukromý Leo Express loni snížil ztrátu na 67 milionů korun ze 135 milionů v roce 2014. Tržby společnosti, která provozuje kromě železničního spojení mezi Prahou a Košicemi několik autobusových linek, vzrostly o 80 milionů korun na zhruba 260 milionů korun. Majitelem firmy a předsedou představenstva je podnikatel Leoš Novotný.
Před akvizicí TigerExpressu provozoval Leo Express ve spolupráci s partnerskými dopravci šest autobusových spojení. Konkrétně jde o spoje Praha - Český Krumlov, Bohumín - Krakov, Přerov - Zlín, Košice - Mukačevo, Bohumín - Varšava, Lvov - Vídeň. Kromě toho společnost provozuje železniční spojení Praha - Prešov - Košice a Praha - Staré Město u Uherského Hradiště.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
