Mluvčí slezské automobilky Petr Vaněk řekl serveru E15.cz, že zisk podniku poklesl zejména kvůli celkové ekonomické situaci ve světě. \"Museli jsme vynaložit vyšší náklady na dosažení našich prodejů. Dále náš zisk negativně ovlivnil vývoj rublu, kdy Rusko je jedním z našich velkých odběratelů,\" řekl Vaněk.
Automobilka nyní zaměstnává zhruba 3400 lidí, 97 procent z nich jsou podle firmy obyvatelé Moravskoslezského kraje. Dalších asi 7000 lidí zaměstnávají v regionu subdodavatelské společnosti.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
