\"Daří se nám překračovat plán v těžbě i v prodeji uhlí,\" řekl Hadrava. Na začátku roku měla OKD na skládkách uloženo 800 milionů tun uhlí, nyní to je podle něj 350 milionů tun. Podle Hadravy je těžba a prodej jediná cesta, jak provoz OKD zachovat. \"Buď budeme těžit a budeme za to mít peníze, nebo končíme,\" řekl provozní ředitel.
Domnívá se také, že za květen nebude provoz OKD ztrátový. \"Troufám si říct, že za květen můžeme být na nule. Je to dané i tím, že situace je velmi mimořádná. Z finančního hlediska se řeší jenom platby nutné pro bezpečnost a provoz. Nechci z toho proto dělat závěry, že květen je mustr, který bude fungovat v průběhu celého roku,\" řekl Hadrava.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
