Sedmdesát procent v AdActive, která patří k předním zprostředkovatelům v internetové reklamě v Česku, dosud vlastnili Jan Vobecký, Petr Ott a Tereza Kosíková. Bývalí majitelé budou ve firmě dál působit. \"Všechny vztahy se zastupovanými médii, inzertními klienty a mediálními agenturami zůstávají v platnosti. Vstup silného investora je logickým krokem k dalšímu rozvoji firmy,\" řekl k obchodu jednatel AdActive Vobecký. AdActive i po převzetí od VLP zůstane samostatnou společností.
\"Do budoucna hodláme rozvíjet jak pozici AdActivu na trhu mediazastupitelů, tak vlastní online aktivity VLP,\" uvedl ředitel digitální divize VLP Petr Bednář. AdActive zastupuje víc než 80 webů, které v květnu podle měření NetMonitor navštívilo víc než 4,1 milionu reálných uživatelů. To skupinu webů zastupovaných agenturou AdActive řadí v českém internetu na třetí místo za Mafru a Seznam.cz, doplnila Brandtová.
VLP je podle informací skupiny druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 16,5 procenta na českém trhu. Vydává Deník v regionálních mutacích a například také tituly Glanc, Story, Vlasta, National Geographic nebo Týdeník Květy a řadu televizních časopisů. Převzetím VLP loni Penta vstoupila na mediální trh.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
