Řidič vozu jel s aktivovaným autopilotem, když se mu v květnu na jedné z floridských silnic stal osudným kontakt s kamionem. Podle předběžné vyšetřovací zprávy Národního úřadu pro bezpečnost v silniční dopravě (NHTSA) řidič kamionu jedoucí proti samořízenému vozu zahnul na křižovatce doleva, na což autopilot nezareagoval a nezačal brzdit.
Společnost v prohlášení uvedla, že jde o první známý případ smrtelné nehody po více než 200 milionech kilometrů, které její vozy najezdily bez přímého ovládání člověkem. Před floridskou nehodou podle firmy \"ani autopilot, ani řidič nezpozorovali bílý bok kamionu proti ostrému slunci, takže brzda nebyla aktivována\".
NHTSA nicméně prověřuje, zda nebude nutné svolat 25.000 vozů k opravě případného bezpečnostního nedostatku vozu, pokud by byl příčinou havárie.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
