Podle LN se zatím mluví o přestavbě a rekonstrukci stanic v Plzni, Teplicích či v Ústí nad Labem. "Ještě ale nevíme, zda každé nádraží bude mít svůj projekt, nebo jestli jeden projekt bude zahrnovat rekonstrukci více nádraží," řekl LN mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský s tím, že že cílem drah je, aby se železniční nádraží stala integrální součástí měst, kde se nacházejí.
V současné době ještě probíhají analýzy, které by měly přesně definovat potřeby jednotlivých nádraží, jejich vytíženost, a vytvořit tak konkrétní podobu projektů. První výběrová řízení však mají proběhnout už letos.
České dráhy zatím nemají s realizací podobných projektů zkušenosti. S výběrem investora pro takový projekt však ano, píšou Lidové noviny. Už letos by totiž italská firma Grandi Stazione měla začít rekonstrukci hlavního nádraží v Praze. Součástí celého projektu, který budou Italové realizovat, je i rekonstrukce hlavních nádraží v Karlových Varech a Mariánských Lázních. Práce budou probíhat za plného provozu, proto budou rozděleny do několika etap. "Dokončení projektu plánujeme za tři až pět let," řekl Lidovým novinám zástupce italské firmy Jan Matoušek. Italové pak budou nádraží provozovat 30 let, dodávají LN.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
