Spolu s výstavbou nových terminálů a leteckých drah přesahují náklady na modernizaci evropských letišť 75 miliard dolarů. To je za desetileté období nejvyšší částka, kterou kdy za stejnou dobu vložili investoři do rozvoje letišť v Evropě, uvádí deník.
Například Paříž buduje v pořadí již třetí letiště. Pro stavbu nových letišť za městem se rozhodly i Lisabon, Istanbul nebo Oslo. Německo investuje do rozvoje berlínského letiště Schönefeld přes 2,6 miliardy dolarů. Český stát investuje do modernizace a dostavby ruzyňského letiště 585 milionů dolarů, tedy asi 14 miliard korun. To ho řadí v investicích na 19. místo v Evropě.
Letiště v Ruzyni loni odbavilo téměř deset milionů cestujících a stalo se tak nejrychleji se rozvíjejícím letištěm v EU. Co do provozních výkonů zaujímá 30. místo v Evropě. Počet destinací, kam se bude z Prahy létat, má od léta vzrůst až na 112 míst.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
