V roce 2004 stoupl meziročně počet přeletů nad Českem o 21,7 procenta na 565.000, což je nejvíce v historii. "Domníváme se, že se Češi musí polepšit. Musí mít více dispečerů. Samozřejmě je to nebezpečné," uvedl v týdeníku mluvčí německého odborového svazu pilotů Markus Kirschneck. Mluvčí Řízení letového provozu Richard Klíma zpochybňování bezpečnosti letecké dopravy v České republice pro ČTK odmítl. "Bezpečnost letového provozu je na nejvyšší možné úrovni," řekl.
The Prague Post v článku píše, že podle inspektora z Ústavu pro odborně technické zjišťování příčin leteckých nehod Radomíra Havíře se letos v českém vzdušeném prostoru odehrály dva incidenty, které se označují jako velké. Klíma údaje k těmto případům neměl k dispozici. Bezpečnost se však podle něj dlouhodobě zlepšuje, svědčí o tom i meziročně nižší počet incidentů za loňský rok.
Obsazení pozic letových dispečerů podle Klímy ŘLP řeší. V loňském roce otevřelo jeden kurz, který navštěvuje 18 lidí. Letos otevře ŘLP kurzy dva. Jejich absolvování trvá dva roky a vycvičí se 70 až 80 procent uchazečů. ŘLP hledalo dispečery také mimo Českou republiku, ale nepodařilo se je nikde v Evropě získat. Ke konci roku 2004 pracovalo podle Klímy v ŘLP 167 dispečerů.
Státní podnik Řízení letového provozu České republiky vznikl 1. ledna 1995 a je podřízen odboru civilního letectví ministerstva dopravy a spojů.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
