Text sepsalo ministerstvo dopravy jako vysvětlení k výsledkům kontroly Nejvyššího kontrolního úřadu. Ministerstvo úředníky hájí a tvrdí, že "tento způsob byl s ohledem na limitované vlastní prostředky zvolen proto, aby se dařilo udržovat základnu znalostí a vědomostí zaměstnanců zejména v odborných oblastech".
Stejně argumentuje i mluvčí ŘSD Jan Hoření. "Účelem těchto cest je, aby naši lidé viděli, co se kde dá dělat. Takové cesty jsou ale natolik finančně nákladné, že si to stát nemůže dovolit," řekl LN. Ministerstvo však v textu píše, že svým zaměstnancům do budoucna zakazuje účast na zahraničních služebních cestách, které financují dodavatelé stavebních prací.
Organizace Transparency International, která se zaměřuje na boj s korupcí, tento případ vnímá jako klasickou ukázku korupce, uvedly LN.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
