Toto vrcholné jednodenní setkání více než 130 odborníků z řad fleet managerů, členů top managementu, zástupců dodavatelů automobilů, zboží a služeb či odborných novinářů se stejně jako v minulých letech uskutečnilo ve spolupráci se společností Veletrhy Brno, s akcí AUTOSALON BRNO 2005 a přispění řady partnerů. Odborným garantem konference byla společnost INCOMA Research, specialista na výzkum B2B automobilového trhu.
Klíčovým motem konference FLEET MANAGEMENT 2005 bylo hledání inspirace, směřující k efektivitě a úsporám, které jsou otevřené i pro malé a střední firmy.
V úvodním bloku museli vinou neočekávané absence zástupce Ministerstva dopravy ČR posluchači oželet atraktivní téma otázky elektronického mýtného, nicméně téma nové blokové výjimky v podání šéfredaktora časopisu Fleet pana Richarda Plose vzbudilo zasloužený ohlas. Rovněž shrnutí klíčových principů Fleet Managementu a Car Policy v podání Radka Mužíka z INCOMA Research delegáti konference v anketě respondentů hodnotili kladně. Odpolední program nabídl tolik očekávané konkrétní případové studie, vedoucí především k úsporám a efektivitě provozování firemních vozových parků. Zdaleka největší ohlas (dle výsledků ankety mezi účastníky) vzbudily příspěvky prezidenta Dopravní akademie v Praze pana Roberta Kotála, týkající se vlivu lidského faktoru na ekonomiku provozování a nanejvýš praktická ukázka možnosti využití IT ke zvýšení efektivity, kterou názorně a velmi poutavě demonstroval ředitel Stavebního servisu Skanska pan Jan Dvořáček. V dalších prezentacích byl prostor mj. věnován problematice alternativních servisů a významné roli outsourcingu ve Fleet Management.
Z ankety respondentů rovněž vyplynula řada podnětů pro příští ročník konference Fleet Management 2006, jehož přípravu již organizátoři započali.
Bližší informace o konferenci FLEET MANAGEMENT 2005 získáte prostřednictvím webové adresy www.fleetmanagement.cz nebo na tel. +420 251 117 522.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
