Jahn ve strategii společně s týmem expertů navrhl mimo jiné okamžitou deregulaci nájmů bez náhrady, školné na vysokých školách, poplatky u lékaře, důchodové připojištění a zrušení pevného věku odchodu do penze. Kompenzací měly být nižší daně a méně byrokracie. Odbory a zástupci sociální demokracie kritizovali návrhy jako sociálně necitlivé, zatímco podle ekonomů nebo KDU-ČSL by zmíněné plány české ekonomice skutečně pomohly.
Podle Mládka dokument nerespektoval politickou realitu a poslední vývoj. Jako příklad uvedl předložený návrh deregulace nájmů z dílny ministra pro místní rozvoj Radko Martínka nebo práce komise na přípravu důchodové reformy.
Také podle Jahna budou před začátkem připomínkového řízení dopracovány ty citlivé části strategie, na kterých nepanuje shoda mezi sociálními partnery. Citlivá témata však prý tvoří jen asi deset až patnáct z celkových 270 doporučení, zatímco na většině ostatních podle něj panuje shoda.
Několik úvodních stran dokumentu by podle Mládka mělo být věnováno současnému stavu české ekonomiky, například úrovni produktivity práce nebo výši hrubého domácího produktu. Strategie by také měla uvést, jaký vývoj ekonomiky v dalších letech očekává.
Strategie prý také slibuje některé těžko splnitelné body. Počítá například s tím, že se ČR do roku 2013 dostane na průměrnou úroveň bohatství v Evropské unii, přestože dnes je Česko asi jen na 72 procentech. To by prý znamenalo, že by ČR musela růst asi o 4,5 procenta rychleji než zbytek unie. Podle Mládka je nutné říci, jakou EU měli tvůrci strategie na mysli. Například přistoupení chudého Bulharska a Rumunska by dosažení průměru EU o něco ulehčilo.
Jahnovým cílem je vytvořit z ČR znalostně technologické centrum Evropy, k čemuž jsou vedle různých reforem potřeba rozsáhlé investice do vzdělání, výzkumu a dopravní infrastruktury. Do vlády by se strategie hospodářského růstu mohla dostat v říjnu.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
