Návrh úřadu počítá s tím, že by vláda na účet ČNB poslala celou původně dohodnutou částku, tedy 16,5 miliardy korun. V případě nedostatku peněz na dopravu nebo ekologii v příštím roce by však kabinet mohl až polovinu sumy opět vybrat a utratit.
Vláda se na vytvoření zvláštního účtu u ČNB dohodla s centrální bankou v roce 2002. Přes 16 miliard korun z prodeje Telecomu by mělo na tomto účtu zůstat do konce roku 2007, kdy budou splatné závazky státu vůči bance. ČNB měla náklady při konsolidaci bankovního sektoru a při rozdělení Československa.
Podle hlavního ekonoma Patria Finance Davida Marka tak hrozí, že stát nyní část peněz utratí a za dva roky nebude mít na uhrazení dluhu. Centrální bance navíc vzniknou další náklady. ČNB bude muset od vlády přijmout eura z privatizace a vydat za to koruny, aby zabránila posílení české měny. Tím se jí však zvýší již tak vysoké devizové rezervy a v případě očekávaného zpevňování koruny ČNB vzniknou kurzové ztráty.
Stát prodal svůj podíl v Českém Telecomu španělské společnosti Telefónica za 82,6 miliardy korun. O přesném rozdělení peněz zatím není rozhodnuto. Nejméně 25 miliard korun by mělo jít do rozpočtu fondu dopravy a další miliardy do fondu bydlení. Další peníze půjdou na sanaci ekologických škod a úhradu ztráty České konsolidační agentury.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					