Telefónica by měla ve čtvrtek zaplatit státu zbývajících 90 procent z kupní ceny 82,6 miliardy korun a převzít 51,1 procenta akcií Telecomu. První personální změny se čekají bezprostředně po řádné valné hromadě, která se bude konat 23. června. Na hromadě by již měla Telefónica vystupovat jako nový vlastník.
Berdár nastoupil do čela největší tuzemské telekomunikační skupiny v polovině roku 2003. Před tím působil jako regionální ředitel počítačové firmy Dell Computers. Po jeho nástupu zahájila firma rozsáhlou restrukturalizaci, v rámci které se zbavuje nepotřebných aktiv a má snížit počet pracovníků o 4000 na 7000 lidí.
Vedle zásluh o zvýšení efektivity a výkonnosti firmy někteří Berdárovi kolegové v minulosti kritizovali jeho manažerské metody i přístup k podřízeným. Po střetu s ním loni odešel generální ředitel dceřiného Eurotelu Terrence Valeski, obchodní ředitel Telecomu Roman Stupka či marketingový ředitel David Duroň. Minulý měsíc Berdára před jeho domem za Prahou napadli dva útočníci. Zraněný manažer poté na domnělé pachatele střílel.
Berdár by měl dostat odstupné rovnající se 18násobku jeho měsíčního platu a odměnu za úspěšně dokončenou privatizaci Telecomu. Podle neoficiálních informací dohromady jde o několik desítek milionů korun.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					