"Asi v půl jedenácté měly u vjezdu do areálu tři vozy Profi Taxi najednou poruchu, takže se vytvořila zácpa," uvedla Kovaříková. Nyní je podle mluvčí situace normální. Vyjádření Profi Taxi, zda šlo opět o protest, ČTK zjišťuje.
Jiří Kvasnička, ředitel dispečinku AAA Radiotaxi, který organizoval čtvrteční protest, ráno řekl, že vozy dnes před letištěm protestovat nebudou a že se taxikáři chtějí s vedením firmy dohodnout. K jednání by obě strany měly přistoupit příští týden. Kovaříková uvedla, že ČSL je připravena jednat, konkrétní požadavky taxikářů však podle ní zatím správa letiště nezná. Od dnešní akce se Kvasnička distancoval.
Důvodem sporů je nový způsob řešení dopravy před terminálem. Od středy mají před hlavní budovu letiště přístup pouze vozidla se zvláštním povolením, soukromé osobní vozy tam nesmějí. Vjezd mají povolena například hotelová vozidla, vozy zásobování a smluvní přeprava. Taxikáři však před terminál jezdit nemohou.
Podle Kvasničky taxikářům vadí především to, že letiště celou věc s řešením dopravy před terminálem organizačně nedomyslelo a nezajistilo podmínky pro zákazníky taxi. Důvodem změn na letišti jsou bezpečnostní opatření a také snaha o zvýšení plynulosti provozu před přetíženým terminálem. Správa letiště chce, aby řidiči více využívali parkoviště a neblokovali prostor před letištní halou.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
