Společnost je mateřskou firmou petrochemického holdingu Unipetrol, jehož hospodaření se loni výrazně zlepšilo. Čistý zisk holdingu stoupl na 3,68 miliardy korun po předloňské ztrátě před zdaněním 406 milionů korun. Tržby holdingu vzrostly meziročně téměř o 18 miliard na 85,82 miliardy korun. Na lepších výsledcích se podílely vyšší výkon výrobních jednotek, rostoucí ceny petrochemických komodit a marží a úspory nákladů.
K nejvýznamnějším dceřiným firmám skupiny patří Benzina, Česká rafinérská, Chemopetrol, Kaučuk, Paramo, Spolana a Unipetrol Rafinérie. V celém holdingu Unipetrol pracuje kolem 7000 lidí.
Zhruba 63procentní státní podíl ve skupině koupil za 13,05 miliardy korun polský ropný koncern PKN Orlen. Cena se ještě může změnit v závislosti na vývoji vlastního jmění holdingu Unipetrol. Konečná výše by měla být podle dřívějšího vyjádření šéfa PKN Igora Chalupce známa nejpozději do poloviny října.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					