Během 14 dnů by se mělo sejít představenstvo společnosti a do šesti týdnů musí svolat novou valnou hromadu.
Akcionáři měli kromě běžné agendy rozhodovat, zda pokračovat v podnikatelské činnosti, nebo pověřit vedení firmy zahájením likvidace. Těžiště činnosti společnosti Kotva bylo ve správě dceřiných společností, které v minulosti vlastnily pražský obchodní dům. Letos v březnu ale obchodní dům Kotva koupil za více než 50 milionů eur (1,5 miliardy korun) irský Markland Holdings Limited.
Majoritním akcionářem a.s. Kotva je se zhruba 55procentním podílem kyperská společnost Forminster Enterprises Limited. Převod akcií včetně cenných papírů Kotvy z investičního fondu Trend na kyperskou firmu je považován za jeden z největších případů tunelování v české historii. Původní akcionáři Trendu tak přišli údajně o víc než miliardu korun.
Akcionáři fondu Trend míní, že likvidační zůstatek na jednu akcii Kotvy by se díky předchozímu prodeji aktiv mohl pohybovat kolem dvou tisíc korun. Předpokládají, že by se jim mohla vrátit adekvátní částka za dosud státním zastupitelstvím blokovaných 56 procent akcií Kotva.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					