"Vybíráme podle přísných a velmi různorodých měřítek. Krakov a Košice odpovídají nejlépe profilu, který požadujeme a zatím mají stejné šance," uvedl dnes v tiskovém prohlášení předseda představenstva divize užitkových vozů Anton Weinmann.
Společnost zároveň oznámila, že své rozhodnutí znovu odsouvá. Krakov byl totiž až dodatečně zvolen jako potenciální cíl investice, která má podle médií vytvořit 7000 pracovních míst, a právě proto MAN své rozhodnutí odkládá. Původně chtěl německý investor rozhodnout o lokalitě už koncem května, pak ovšem konečné slovo několikrát odložil.
Podnik by měl začít fungovat koncem roku 2007 a v první fázi má vyrobit až 15.000 těžkých nákladních automobilů ročně.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
