V počtu vytvořených pracovních míst investory v loňském roce ČR obsadila šesté místo v Evropě, sousední Slovensko bylo čtvrté. V objemu investic byli Češi osmí a Slováci dvanáctí.
Společnosti podle průzkumu nejraději umísťují své investice do západní Evropy, která tak v oblíbenosti stále udržuje svůj náskok před střední a východní Evropou, Čínou a USA. Do Evropy míří především investice do automobilového průmyslu a do špičkových technologií.
Středoevropské země a Čína však investory lákají na nízké pracovní náklady a popularita přeregulovaných a drahých států "staré" Evropské unie tak mírně klesá. Čína navíc boduje díky obrovskému hospodářskému růstu. Společnosti jsou proto skeptické a jen třetina z nich si myslí, že atraktivita Evropy v příštích letech poroste.
"Západ Evropy stále přitahuje investory svými znalostmi. Ale i ekonomiky střední a východní Evropy se za uplynulých pět let proměnily z levných dílen na trhy s obrovským potenciálem a podobný vývoj vidíme v Číně, Rusku, Indii nebo Brazílii," řekl generální ředitel společnosti Ernst & Young James Turley.
Do střední a východní Evropy podle průzkumu směřuje téměř třetina zahraničních investic, což je víc než do Francie, Německa, Španělska a Belgie dohromady. Tradiční nadvládu Německa, Velké Británie a Francie prý ohrožuje především Polsko a Maďarsko, a to díky nižším mzdovým nákladům.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					