"Zdá se, že škody by mohly být šesticiferné," připustil. Odmítl však, že by se podnik snažil podplácet členy mocné závodní rady, aby si získal jejich přízeň. Taková obvinění jsou podle něj absurdní. Je prý ale možné, že Volkswagen ne vždy dobře započítával cestovní výlohy.
"Ta událost nám ukázala, že musíme zpřísnit dohled," řekl Pischetsrieder a dodal, že ti, kteří jsou vinni, budou potrestáni. Firma chce ale ochránit ty, kteří nemají se skandálem nic společného, uvedl.
Státní zastupitelství v Braunschweigu nyní prošetřuje, do jaké míry se na skandálu podepsali členové personálního oddělení firmy Helmuth Schuster a Klaus-Joachim Gebauer. Existuje totiž podezření, že se dopustili zpronevěry a zklamání důvěry, podotýká agentura Reuters.
Veřejnoprávní televize ARD uvedla, že Schuster vedl jednání s představiteli indického státu Ándhrapradéš, kterým slíbil, že u nich Volkswagen postaví novou továrnu. Skandál zatím stál místo šéfa závodní rady Volkswagenu Klause Volkerta a šéfa personálního oddělení Petera Hartze.
Volkswagen v oddělené zprávě oznámil, že do konce roku bude mít k dispozici plán restrukturalizace ztrátové divize VW Brand Group. Šéf divize Wolfgang Bernhard ale zatím nemá představu, zda Volkswagen bude muset v rámci restrukturalizace také uzavřít část svých výrobních závodů.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
