Kvůli privatizaci hutí se s Paroubkem v pátek sešel majitel a prezident Evrazu Alexandr Abramov. U Paroubka vysvětloval své představy o rozvoji podniku, přislíbil zachování zaměstnanosti a vyslechnul premiérův požadavek na rozšíření nabídky o podporu regionálního rozvoje a o přijetí určitých sociálních závazků. Abramov přislíbil, že Evraz tyto požadavky zváží.
Vládní experti se podle Eura minulý týden také zabývali novou nabídkou Mittal Steel. Britsko-indický koncern nebyl připuštěn do soutěže, protože se s Vítkovicemi soudí. Dodatečně a mimo soutěž, s podmínkami, že budou zastaveny soudní spory, prý vládě nabídnul devět miliard korun.
Postoj vlády nyní nejspíše není zcela jednoznačný, napsal týdeník. Mittalova nabídka je o dvě miliardy korun vyšší než nabídka Evrazu, ale neprošla tendrem a je podmíněna obdobně jako nabídka finanční skupiny Penta, která činila dokonce 9,5 miliardy Kč. Některé zdroje podle Eura soudí, že Mittal je zcela mimo hru, jiné tvrdí, že politické rozhodnutí ještě zdaleka nepadlo.
Skupinu Evraz doporučila privatizační komise za vítěze tendru na prodej téměř stoprocentního podílu ve Vítkovice Steel. Firma za ocelárny nabídla 7,05 miliardy Kč. Koncem června Evraz oznámil, že v případě úspěšné privatizace nepočítá s výrazným propouštěním lidí z firmy.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
