Slovenská vláda minulý týden odmítla poskytnout Hankooku pobídky v objemu 4,28 miliardy korun, což představuje podporu více než 2,5 milionu korun na jedno pracovní místo. Korejci měli dostat také daňovou úlevu zhruba 1,2 miliardy Sk. Ačkoli ministerstvo hospodářství následně návrh upravilo, kabinet jej nepřijal.
Slovensko poté požádalo společnost o prodloužení exkluzivity jednání do konce srpna. Hankook tento návrh odmítl, zatím ale oficiálně neoznámil, zda definitivně ustupuje od záměru postavit nový provoz na Slovensku.
Neschválení státní pomoci pro investora, který plánoval v jihoslovenských Levicích zaměstnat 1600 pracovníků, vyvolal spory uvnitř vládní koalice, zejména mezi ministrem hospodářství Pavlem Ruskem a premiérovou Slovenskou demokratickou a křesťankou unií a křesťanskými demokraty. Na negativní rozhodnutí kabinetu reagovala také koruna, která dočasně oslabila.
Závod jihokorejské společnosti se vázal na chystanou továrnu automobilky Kia Motors u Žiliny. Výstavba provozu měla začít v prvním čtvrtletí příštího roku, Hankook plánoval spustit produkci v roce 2008.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
