výsledky poskytl Státní zemědělský intervenční fond (SZIF).
Výzkum byl zaměřen na znalost značky kvalitních domácích potravin Klasa těsně před zahájením reklamní kampaně na její podporu. Kampaň se koná od začátku června, kdy byly vylepeny první billboardy a spuštěna televizní propagace. SZIF si od kampaně slibuje růst spontánní znalosti Klasy i to, že se označení stane orientačním faktorem při nákupu potravin.
Klasu si jako označení potravinářských výrobků vybavilo s nápovědou 17 procent dotázaných. Zhruba šest procent lidí jmenovalo značku spontánně. Podle loga ji pozná pětina dotázaných osob.
Z výzkumu také vyplývá, že tuzemské hospodyně nakupují i přes rozvoj velkých obchodních center a víkendového nakupování potraviny takřka denně.
Klasu uděluje českým potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Značku spravuje od počátku roku 2004 Odbor pro marketing SZIF. Ke konci června ji mohli spotřebitelé nalézt na obalech 678 potravinářských výrobků od 117 výrobců.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
