"Klient samozřejmě právo na reklamaci má," reagoval mediální zástupce CK Sunny Days Pavel Kočiš. Pokud by se prokázalo, že delegát odmítl převzít reklamaci, nebo že zpochybňoval právo klientů na reklamaci, šlo by se podle něj o závažné porušení jeho povinností. V tom případě cestovní kancelář proti němu vyvodila patřičné kroky, dodal.
ČT zveřejnila záběry, kde delegát říká: "Já jsem říkal, že kdo jste si koupili LastMinute, nemůžete si stěžovat." S tím nesouhlasí advokát Libor Štajer. "Na samotné možnosti reklamace v případě last minute se nic nemění. Klient má naprosto stejnou možnost jako v případě zájezdu klasického," řekl ČT. Delegát nakonec písemnou reklamaci převzal s tím, že s ní nesouhlasí.
Turistům zmizelo z pokojů oblečení, cigarety i peníze. "Nás okradli vlastně o peníze, asi o 150 dolarů na pokoji," řekl televizi klient CK Michal Velecký. "Byl to personál, přímo personál, který nám měl uklízet na pokojích, tak nám vybral kufry," uvedl klient Petr Urban.
Nespokojený turista má právo podat reklamaci do tří měsíců od návratu domů. Cestovní kancelář má poté pouze povinnost odpovědět mu do 30 dnů. Pokud se klient s cestovní kanceláří nedohodne v dobrém, zbývá mu jedině ji zažalovat, dodala ČT.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
