Nejvíce peněz tradičně směřovalo do televizí. Za reklamu v TV firmy od ledna do června utratily 9,84 miliardy korun, po započtení sponzoringu se tato suma zvýší na 10,25 miliardy korun. To je o 1,28 miliardy korun, tedy 14 procent, více než ve stejném období loni.
Na reklamu v periodickém tisku šlo podle databáze A-Connect za pololetí 8,25 miliardy korun oproti 7,67 miliardy v loňském roce. To představuje růst sedm procent po zaokrouhlení. Výdaje na reklamu v televizích a tisku tvoří dohromady téměř 90 procent z výdajů na všechny typy médií.
Za reklamu v rádiích firmy utratily ve sledovaném období 1,22 miliardy korun, což je o dvě stě milionů korun více než loni; nárůst činí v tomto případě 20 procent. Největší procentuální růst však zaznamenala venkovní reklama, a to o 26 procent. Výdaje na ni stouply na miliardu ze 792 milionů korun.
Jediným mediálním typem v databázi A-Connect, u kterého nastal pokles výdajů, je kinoreklama. Na reklamu v kinech směřovalo za letošní pololetí 82,6 milionu korun, což je o 22 procent méně než loni, kdy firmy za tento typ reklamy utratily 105,7 milionu korun.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
