Poštovní spořitelna spustila on-line hru Život úředníka

21.07.2005 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Poštovní spořitelna dokazuje, že svou orientaci na mladé klienty myslí vážně. Na svých internetových stránkách spustila on-line hru Život úředníka. Jedná se o první z plánovaného seriálu on-line her s tématikou Poštovní spořitelny. Po dosažení určitého počtu bodů mohou hráči zdarma stahovat skladby kapel, které Poštovní spořitelna podporuje, vyzvánění do mobilních telefonů a ti nejlepší získají věcné ceny.

Život úředníka je internetovou (on-line) hrou, kterou spustila Poštovní spořitelna na svých internetových stránkách http://www.postovnisporitelna.cz. Hra je dalším důkazem stále významnější orientace Poštovní spořitelny na mladší klienty. „Prvotním cílem hry Život úředníka bylo ukázat klientům, že nejsme stará omšelá banka, ale naopak, že máme co nabídnout i mladým. Druhým cílem bylo zvýšit návštěvnost internetových stránek Poštovní spořitelny a zatraktivnit je pro návštěvníky,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny. „O tom, jak úspěšná je naše strategie zaměření na mladé, svědčí například výsledky poslední kampaně se Snowboarďáky. V jejím průběhu jsme otevřeli třikrát víc účtů pro mladé než obvykle. Dalším důkazem mohou být naši konkurenti, kteří až dlouho po nás přišli s podobnými produkty pro děti a mládež,“ dodal Tomáš Zrzavecký.

Život úředníka je koncipován jako seriál flashových her. Hráč v něm hráč prochází jednotlivými rolemi v bance – od pracovníka pobočky, přes pracovníka bezpečnosti, pracovníka v  pokladně, asistenta ředitele až po ředitele.

V současnosti je na webu Poštovní spořitelny k dispozici první díl seriálu – Pracovník pobočky. Cílem hry je co nejrychleji odbavit jednotlivé zákazníky, kteří přistupují k přepážce. Po dosažení určitého skóre získává hráč možnost stahovat si z webu například skladby kapel, které Poštovní spořitelna podpořila, ve formátu mp3. Fanoušci tak mohou zdarma získat například skladby kapel Chinaski, No Name či písničky ze soundtracku k filmu Snowboarďáci.  Úspěšní hráči dále mohou stahovat z webu tapety či vyzvánění do mobilních telefonů. Ti nejúspěšnější pak mohou získat věcné dary a zapíší se do tabulky deseti nejlepších výsledků. Další hráči tak mohou porovnávat, jak dobří jsou v porovnání s těmi nejlepšími.

Další hru z cyklu Život úředníka plánujeme ještě letos. V něm se budou hráči snažit uspět jako pracovníci bezpečnosti,“ řekl Tomáš Zrzavecký.

Poštovní spořitelna je vedoucí bankou na trhu v oblasti produktů pro mladé. Jako první banka na trhu přišla už v roce 1995 s dětskou vkladní knížkou a je také první bankou, která nabídla dětský účet už od 12 let. V poslední době je spojována zejména s úspěšným filmem Snowboarďáci, který finančně podpořila, a s turné kapely No Name.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy