"Změna zájmu klientů byla zčásti způsobena přesunem osobních vozidel s přepážkou do kategorie N1 nákladní automobily, kde je možný odpočet DPH," uvedl obchodní ředitel Pavel Holík. Podle něj byl patrný i vliv růstu těžké nákladní dopravy a širší spolupráce s prodejci. Pololetní růst obchodů označil za nejlepší v historii a nevyloučil ani překonání obchodního obratu z roku 2004, který dosáhl bezmála 1,2 miliardy korun.
Mezi odběrateli finančních služeb převažovali stejně jako v loňském roce drobní podnikatelé a malé a střední podniky. Jen u nákladních a užitkových vozů přesáhla celková pořizovací hodnota hranici 300 milionů korun. Další růst chce firma podpořit novými spotřebitelskými úvěry, operativním leasingem a krátkodobými půjčkami automobilů pod hlavičkou SIXT.
D.S. Leasing je jedna z největších nebankovních společností na domácím trhu. Od roku 1992 je členem České leasingové a finanční asociace. Ve svém portfoliu aktuálně spravuje 5200 leasingových smluv s předměty v celkové pořizovací hodnotě přes 2,9 miliardy korun. Má centrálu v Brně, filiálku v Praze, pobočky v Ostravě i Olomouci a její služby nabízí více než 100 obchodních zástupců.
D.S. Leasing je plně ovládán brněnským finančním koncernem Dimension. Tato společnost provozuje i další dceřiné firmy D.S. Factoring, Böhm & partner a D.S. Leasing Full Service.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
