Nová továrna by zaměstnala podle listu stovky lidí. Měla by zásobovat plechy nové automobilky v Česku a na Slovensku.
Majitelé Mittalu o investici uvažují již asi půl roku. "I když jejich aktivitu teď trochu zchladil postup vlády při privatizaci Vítkovice Steel, které se Mittal nemohl zúčastnit, myslím, že bude nakonec stát spíš v Ostravě," řekl listu místopředseda dozorčí rady Mittal Steel Ostrava František Chowaniec.
Podle Chowaniece je zřejmé, že ve střední Evropě se musí v nejbližší době do výroby plechů pro automobilový průmysl a výrobu bílé techniky investovat. Zástupci Mittalu jen přesně neví, kde a kdy bude továrna stát.
Deník připomíná, že automobilové plechy v Evropě zatím vyrábí jen světová dvojka Arcelor v Lucembursku, německý Thysen-Krupp a rakouský Voest-Alpine.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
