Hlavní index tokijské burzy Nikkei na konci obchodování klesl o 0,04 procenta na 12.256,55 bodu poté, co si minulý týden připsal více než čtyři procenta. Širší index TOPIX se však zvýšil o 0,29 procenta na nové čtyřleté závěrečné maximum 1248,77 bodu díky růstu bankovních společností a producentů oceli.
Největší japonský výrobce automobilů Toyota Motor dnes oslabil o 1,1 procenta poté, co se na konci minulého týdne vyšplhal na roční závěrečné maximum. K poklesu se připojili rovněž menší konkurenti Nissan Motor a Honda Motor.
Na devizovém trhu dolar mírně oživil z více než dvouměsíčního minima vůči euru. Investoři čekají na dnešní zprávu o červnovém přílivu zahraničního kapitálu do Spojených států. Ten podle odhadů analytiků dosáhl 65 miliard dolarů, takže byl více než dostatečný k financování červnového obchodního deficitu 58,8 miliardy USD.
V závěru asijského obchodování dolar vůči euru posílil na 1,2387 USD z 1,2438 USD v pátek večer v New Yorku. K japonskému jenu dolar stoupl na 109,70 JPY z předchozích 109,38 JPY, zatímco euro vůči jenu kleslo na 135,85 ze 136,06 JPY, napsala agentura Reuters.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
