Česko je oprávněno přijmout úvěry od EIB na financování dostavby dálnice D8 v celkové výši 12 miliard korun se splatností do 25 let a úvěry na výstavbu jihozápadní části silničního okruhu v celkové výši 9,3 miliardy korun. Dosud stát vyčerpal 5,6 miliardy korun na výstavbu dálnice D8.
Po dálnici z Ústí nad Labem k hranicím se řidiči budou moci svézt na konci roku 2006. V té době podle šéfa Ředitelství silnic a dálnic Petra Laušmana již bude zprovozněna dálnice do Drážďan na německé straně. Chybět pak bude 16,5 kilometru dlouhý úsek přes České středohoří.
Pražský okruh, který má být celkově zprovozněn až v roce 2015, má mít přes 82 kilometrů. V současnosti je v provozu 17,5 kilometru v úsecích mezi Satalicemi a Běchovicemi a Slivencem a Ruzyní. Celkem je ještě třeba postavit asi 65 kilometrů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
