Slovensko navrhlo automobilce dvě řešení. Buď bude své výrobky vozit v kamionech po nedokončené dálnici ve zvláštním pruh, nebo budou kamiony do Bratislavy putovat vlakem. "Letos v prosinci bychom měli s vedením automobilky dohodnout definitivní variantu řešení. Předpokládám, že nejlepší by byla kombinace obou možností," uvedl Prokopovič.
Slovensko se v investiční smlouvě s KIA Motors zavázalo dokončit celou dálnici z Bratislavy do Žiliny do listopadu příštího roku. Trvá také problém s výkupem pozemků pod infrastrukturou pro automobilku, protože stát nechce majitelům zaplatit za jejich pozemky tržní cenu 350 korun za metr čtvereční.
Firma plánuje, že bude ročně vyrábět až 300.000 vozů a zaměstná až 3500 zaměstnanců.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
