Před rozšiřováním původní předlohy varoval v zájmu jejího schválení senátor Martin Mejstřík (za Cestu změny). Odpůrci předlohy argumentovali především ekonomickými dopady rozšíření počtu státních svátků. Pavel Eybert (ODS) proto neúspěšně navrhoval výměnou zrušit 1. květen jako Svátek práce.
Odhad ekonomického propadu kvůli novému svátku byl některými senátory vyčíslen na 20 milionů až jednu miliardu korun. Nadměrné dopady na ekonomiku zpochybnil senátor Karel Schwarzenberg (ODA), podle něhož lidé v pátek s ohledem na blížící se víkend nejsou nejpracovitější.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
