Podle neoficiálních informací zdrojů blízkých MD se soutěže nezúčastní ani Siemens. Jeho původní partner Autostrade ale nabídku údajně podal. Do soutěže jde také Kapsch. Vyjádření společností se ale zatím nepodařilo získat. Nabídku podal také Ascom Fela spolu se společností Damovo, řekl Martin Beneš z Ascom Fela. Podle informací ČTK nabídku podala i francouzská Sanef.
Ministerstvo dopravy podle Hany Zavoralové z tiskového oddělení se nemůže nijak vyjadřovat až do skončení výběrového řízení. MD ale zveřejní protokol z otevírání obálek, které se uskuteční na MD v pondělí v poledne. Ze soutěže vzejde dodavatel, a tím i samotná technologie, kterou se v Česku ujeté kilometry budou měřit. Mýtné mají platit nákladní vozidla nad 12 tun, a to od roku 2007 v první fázi na 970 km českých dálnic. Později se má zpoplatnění rozšířit na vybrané tahy první třídy.
O zakázku na systém mýtného se bude podle neoficiálních informací ucházet nejméně pět velkých skupin. Soutěžní podmínky si přitom vyzvedlo 102 uchazečů.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
