Druhou nejnižší nabídku podala Autostrade, která chce systém vybudovat a provozovat za 17,5 miliardy, třetí Kapsch PVT nabídl 22 miliard korun. Nejvyšší nabídku podalo konsorcium A-WAY s AŽD PRAHA, a to 33,7 miliardy korun.
Řada velkých světových provozovatelů mýtného se ale české soutěže nakonec nezúčastnila. Nabídku nepodal například Siemens, T-Systems ani francouzská Sanef s Logicou nebo norský Q-free. T- Systems tvrdí, že termín deseti měsíců, kdy musí vítěz systém vystavět a začít provozovat je zcela nereálný. Také mu vadilo, že dosud není schválený zákon, který výběr mýtného umožňuje. Také Sanef a Logicu odradily nepřiměřené požadavky, zejména časové hledisko, vysoké sankce a nedokončená legislativa.
Ze soutěže vzejde dodavatel, a tím i samotná technologie, kterou se v Česku ujeté kilometry budou měřit. Mýtné mají platit nákladní vozidla nad 12 tun, a to od roku 2007 v první fázi na 970 kilometrech českých dálnic. Později se má zpoplatnění rozšířit na vybrané tahy první třídy. Česko chce z mýtného získávat ročně až 14 miliard korun, když nyní z dálničních známek od kamionů vybere asi miliardu korun.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
