Raida chce, aby G.E.N. svou žalobu stáhl, protože podle něj nemá šanci uspět. "G.E.N. by se měla smířit se skutečností, že nenabídla v procesu prodeje nejvyšší cenu a měla by upustit od šikanózních žalob a poškozování zájmu 75.000 věřitelů banky. Jejich žaloba je právně zcela bezdůvodná, nemá naději na úspěch," míní Raida. Stanovisko firmy G.E.N. ČTK zjišťuje.
G.E.N podal loni v květnu dvě žaloby. V první se domáhá neplatnosti kupní smlouvy mezi konkurzní správkyní a Aspana holding. V další žalobě požaduje, aby soud uložil bývalé správkyni Huserové uzavřít smlouvu o prodeji souboru nemovitostí právě se společností G.E.N. Ta totiž začala tvrdit, že při prodeji nemovitostí byla přepsána kupní cena, a obrátila se kvůli tomu i na nejvyšší státní zástupkyni Marii Benešovou.
Podle Union banky nabídla v prodeji nejvyšší částku Aspana, která za nemovitosti koncem dubna 2004 zaplatila 183 milionů korun. Kvůli žalobě společnosti G.E.N. nemohou být peníze na účtu UB ve prospěch věřitelů převedeny, protože není možné nemovitosti přepsat na katastrálních úřadech a převést na nového vlastníka. Peníze jsou proto už rok a půl v notářské úschově.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
