Vlaky budou jezdit z Prahy přes Českou Třebovou a Brno do Břeclavi. Během dne budou poté dva vlaky pokračovat do Vídně, jeden do Bratislavy a jeden skončí jízdu v Břeclavi. Z Prahy do Brna se cestující dostane za dvě hodiny a dvacet minut, z Brna do Vídně za hodinu a 33 minut, z Brna do Bratislavy za hodinu a 28 minut a z Pardubic do Brna za hodinu a 26 minut.
Od stejného data začne Pendolino převážet cestující z Prahy do Ostravy; trasu urazí za tři a půl hodiny. Jízdenka bude stát 500 korun ve 2. třídě a 600 korun v 1. třídě.
ČD v současnosti vlastní tři ze sedmi objednaných souprav Pendolino. Čtvrtý vlak je v ČR, zatím ho však vlastní výrobce.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
