Míra nezaměstnanosti v Ústeckém kraji se dlouhodobě pohybuje kolem 15,5 procenta a je nejvyšší v Česku.
"Kdyby tu byla ODS, nebyly by investiční pobídky, nebyla by pracovní místa, protože investoři by šli dál na východ," poznamenal Paroubek. Slíbil, že investiční pobídky budou pokračovat.
Paroubek uvedl, jak si představuje pomoc Ústeckému kraji, když sociální demokraté volby vyhrají a on bude pokračovat ve funkci předsedy vlády. Například jedním z ujednání o prodeji Severočeských dolů energetické společnosti ČEZ je podle Paroubka dohoda mezi vládou a ČEZ, že energetická společnost poskytne Ústeckému kraji postupně miliardu korun. "Ročně by to mělo být asi 100 milionů korun na školské, sportovní, kulturní, a myslím, i ekologické aktivity," uvedl Paroubek.
Sociální demokraté sněmovní volby v roce 2002 v Ústeckém kraji vyhráli. Volilo je téměř 30 procent voličů. Paroubek dnes nechtěl odhadnout výsledek ČSSD v Ústeckém kraji ve sněmovních volbách v roce 2006. "Občanům sociální demokraté nabízejí sociální smír, jistotu a prosperitu," řekl předseda vlády na otázku, proč by lidé v tomto kraji měli volit právě ČSSD.
Paroubek se dnes zúčastnil části jednání okresních konferencí sociálních demokratů na Lounsku, Teplicku a Ústecku. Na nich delegáti vybírají kandidátky pro sněmovní volby. Z kandidátů nominovaných okresními konferencemi sestaví konečnou kandidátku krajská konference ČSSD Ústeckého kraje 15. října v Teplicích.



 
				







 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					 Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
						Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
					 Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
						Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
					 Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
						Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
					