Hlavním cílem fóra je výměna zkušeností, názorů a otevřená diskuse k nejaktuálnějším marketingovým tématům. O své zkušenosti se s účastníky podělí generální ředitelé Christoph Greussing (CAC Leasing), Stanislav Bernard (Rodinný pivovar Bernard) a Tomáš Kopic (Stavostroj). Dále vystoupí manažeři a ředitelé ze společností Papirius, Sazka, CZECHINVEST - Agentura pro podporu podnikání a investic, Oskar Mobil, GTS Novera, Česká marketingová společnost, Tesco Stores a další.
Pestrost témat bude zaručena i tím, že přednášky budou probíhat souběžně ve 2 paralelních sekcích, což umožní účastníkům vybrat si podle jejich vlastního zájmu. Mezi klíčovými tématy zazní např. Efektivní vztah CEO a marketingového ředitele, Kreativita a invence jako denní chléb marketérů, Value Based Marketing – měření marketingové efektivnosti (ROI) a Marketing nových značek a produktů.
Díky jedinečné atmosféře a neformálnímu večernímu programu se fórum každoročně stává také místem pro přátelské setkání a navázání nových kontaktů s kolegy z oboru.
Organizátorem fóra je vzdělávací a poradenská společnost top vision, která pořádá také odborné semináře a tréninky. Více informací na www.topvision.cz či tel. +420 225 096 487.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
