"To, jak se vyvíjejí polické debaty a témata politických debat, tak si myslím, že už začaly volby. Já si myslím, že už do toho (privatizace) nikdo nepůjde," uvedl.
Přímý prodej by vláda už sice nestihla provést, ale privatizaci přes trh by provést šlo. "Přes kapitálový trh by se teoreticky malá část nějakého podniku podařila prodat. Ale já si to nemyslím," doplnil.
Případné rozšíření pro investory nedostatečného počtu devíti akcií v systému SPAD pro nejlepší emise tak může přijít jen díky primárnímu úpisu akcií či umístěním jinde obchodovaných cenných papírů i do Prahy. Zatímco druhého primárního úpisu po úspěšné Zentivě se burza zřejmě letos nedočká, duální kotace už oživily trh hned dvě - po Orco následovaly v červnu i akcie majitele Novy CME.
Hlavním cílem burzy jsou ale primární akciové emise. O následovnících Zentivy se sice hovoří, ale aktuální podle Koblice zřejmě nejsou. "Projekty, o kterých jsem já věděl a vím, tak ty prakticky všechny byly odsunuty do prvního čtvrtletí příštího roku," shrnul bez dalších podrobností.
Cílem uvést akcie na trh se v minulosti netajila například firma AAC působící v informačních technologiích. Deník Hospodářské noviny letos na jaře mezi nejžhavějšími kandidáty jmenoval např. ČSA, J&T, Mountfield či fotbalovou Spartu.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
